lørdag den 1. december 2012

Album over SFO tur























Her er en af de mere billedtunge udgivelser! Christine var i august afsted med SFO´en til 4H-gården. Da hun kom hjem spurgte hun om ikke jeg lige kunne lave et album over turen. Først afslog jeg da vi lige var blevet forældre til Rasmus, men da jeg så var til 12 timers scrap hos Love2scrap den 25/8 så jeg et album som Dorte har lavet og som jeg blev så inspireret af at jeg måtte lure ideerne af. Det viste sig så at albummet passede perfekt til den tur for der var masser af billeder og albummet havde så mange muligheder for at indeholde mange billeder så jeg gik igang. Det tog faktisk ikke så lang tid og jeg er selv ganske tilfreds med resultatet. Nogle gange er det bare nemmere at scrappe noget man ikke selv har deltaget i og dermed ikke har samme følelse/indlevelse i. Spændt på om det holder til at ligge i SFO´en og til at 50 børn skal bladre rundt i det....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar