lørdag den 29. december 2012

60 års kort



Min onkel fyldte 60 den 23/12 og han måtte jo lige have et kort med i gaven. Jeg fandt et par citater fra siden: http://www.aerenlund.dk/quotes/ - jeg har brugt den ofte og synes den er fantastisk. Man kan finde citater både sorteret efter emne og efter forfatter. Kan være lidt svært at finde noget til et herre-kort så et citat er altid godt. På tag´en er der skrevet på den anden side, men vendte det lige om inden billedet blev taget.
Stjernerne er en Sizzix die og 60 har fået lidt Clear - "ultra thick embossing enamel". Mest fordi jeg plejer at bruge Glossy, men jeg var i tidsnød fordi jeg havde været nedlagt med influenza et par dage så det kunne ikke nå at tørre. Det gav lidt samme effekt med dette embossing-pulver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar