søndag den 19. januar 2014

Christines halloween fødselsdag










Christine (min datter på nu 10.5 år) har fødselsdag i juli - sådan lidt i sommerferien. Det gør at det med fødselsdage for klassen altid har været lidt svært. Derudover har jeg det også lidt svært med det....:o) Men i år skulle det være! Alle weekender var booket i august og september - Rasmus startede op med pasning og jeg på arbejde... så det blev først i oktober det kunne være. Men intet er jo så galt uden det er godt for noget så det blev til en halloween-fest. Hovederne blev lagt i blød og det blev temmelig gennemført på mange måder. Et udsnit af dagen/aftenen ses her. Kødsovsen blev serveret i et udhulet græskar og peberfrugterne blev skåret som græskar-hoveder. Min mand og jeg gik også all-in på udklædningen... Vi havde arrangeret lege så de skulle ud med lommelygter i haven og føle på forskellige ting, smage på noget og løse gåder. Det sætter jo så bare standarden for de kommende år.. pyha må hellere sætte igang med ideerne allerede nu. Hov - det gode ved den fest var jo også at der var grundlag for at investere i diverse scrap-ting... så spellbinders græskar lavede jeg halloween-banner af og lysene blev pyntet med bånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar