torsdag den 2. maj 2013

Konfirmationskort - fra Louise Hou

Her er det andet kort jeg lavede til den konfirmation vi har været til i april. Jeg fandt kortet hos Louise Hou - http://louisehou.blogspot.dk/ - så tak for det. Det er elegant og enkelt.
Dette kort var ét mine forældre skulle bruge og min far ringede og spurgte hvor kuverten var henne.... jeg måtte jo så sige at den var afskaffet og jeg skulle vise ham hvorfor når vi kom derud. Da vi kom derud og der kun lå kuverter på gavebordet måtte jeg jo lige spørge ham hvad han syntes der så bedst ud... alle de flade hvide kedelige kuverter eller dette kort og det jeg viste den anden dag som vi havde med... han måtte jo give mig ret i, at det gav da lidt farve på bordet, at disse var uden kuvert:-) Når kortet nu er et personligt hjemmelavet og det ovenikøbet fungerer som "indpakning" for penge så synes jeg ikke, det gør noget, at der ingen kuvert er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar