tirsdag den 24. juli 2012

Vigtigere end scrap.......

Ja det har jeg helt klart fået så scrap´ningen står stille pt. Den 17/7 kom vores lille Rasmus til verden - efter at have ventet på ham i næsten 9 år!! Tænk at det skulle tage SÅ lang tid at blive forældre igen, men hvor er jeg verdens lykkeligste mor til 2 og dybt taknemmelig for at have fået "den manglende brik". Jeg har sukket efter barn nr. 2 - næsten - siden vi fik vores datter i 2003, men altså han lod vente på sig. Nu er han her så han skal bestemt nydes.
Vi har kendt dagen længe da det var planlagt kejsersnit og uha jeg var virkelig virkelig nervøs kan jeg godt afsløre, men alt gik bare så fint og godt så nu skal det hele bare gro sammen. Og jo det er lidt mærkeligt at blive forældre igen efter så mange år, men helt fantastisk og storesøster er suuuuper stolt og kan slet ikke lade ham være.
Inden fødslen nåede jeg at opdatere bloggen så der vil være noget at følge med i herinde de næste uger - indtil jeg igen finder scrappe-tid og lyst.


5 kommentarer:

  1. TILYKKE, TILLYKKE. Jeg har godt nok underet mig over hvornår det skete, eller om det bare var luft derinde.....hihi
    Også tillykke til far og storesøster.

    Nå, hvor er lille Rasmus altså bare lækker. Jeg synes næsten, jeg kan dufte ham....Han var bestemt værd at vente på.
    Nyd det i fulde drag - og lad scrap være scrap.
    Pas på dig selv og lad de andre hoppe og springe....og alt det en mor ellers ville sige......haha.
    Lad os få et lille billede af guldklumpen engang imellem...og så glem alt om bloggen indtil du er fit for fight igen.

    Knus fra Annette

    SvarSlet
  2. Han er bare sååå sød. Stort tillykke med lille Rasmus. Det er skønt med en lille bitte dreng, hva?

    SvarSlet
  3. Hvor er Rasmus bare dejlig - jeg kan godt forstå, at det kreative er lagt lidt på hylden! Også tillykke med Christine den anden dag. Mange hilsner Charlotte

    SvarSlet
  4. Hjertelig tillykke med ham. Han er da også bare lækker.

    SvarSlet
  5. Åhhh hvor er han bare dejlig!!!!

    SvarSlet