tirsdag den 12. april 2011

Oprydning i albummet

Meget meget længe har jeg tænkt at jeg ville ordne det album jeg er igang med til Chrsitine, men har ikke fået det gjort. Et par dages sygdom klarede den sag! Jeg fik tømt alle plasticlommer og lagt det hele iorden - nogenlunde kronologisk. Før havde det ligget i den rækkefølge jeg havde lavet LO ´erne og selvom det nu også er sjovt at se hvordan stilen har udviklet sig gennem tiden var det nu nok på tide med kronologisk rækkefølge. Flere af dem mangler journaling, men måske kommer det aldrig. Når jeg ser på dem tænker jeg at de burde laves om, men det er jo også en del af min kreative udvikling at de ser ud som de gør - og historien fortælles jo alligevel.











1 kommentar:

  1. Sejt. Det er godt nok mange layouts! Jeg er helt vild med tiger-layouyey

    SvarSlet